Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 09:20 - Цитати от Александър Лукашенко
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3141 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 12.10.2010 09:24


Като ги четох, паднах от стола от смях. Затова се заех да ги преведа. Наистина, отнася се за Белорусия, но има нещо много общо и с България. Ей, приятели, погледнете и вижте добрата страна на лошата политика. Поне можем да се посмеем. Смехът е началото. Нали помните старата мисъл:

Светът се пррощава с Историята смеейки се!

***

- Вие тука не ми се оплаквайте от болести. При нас в правителството има много болни.

 - Вие сега се обиждате от това, че възникнаха редица академии в отраслите: Академия на аграрните науки, на медицинските науки. Какви още? Академия на канализационните науки още ли няма? Ще има. Ето, виждате ли, даже на канализационните науки ще има. И щом Президентът го казва, значи ще има.

 - Ако на власт дойде някой друг, непременно ще окрадат и това, което все още не е откраднато.

 - За съжаление родните ни туристически агенции(а те са около 600) не бързат да се занимават с вътрешен туризъм. Те са загрижени само за това как да изведат по-бързо белорусите зад граница. Разбира се, това е по-лесно и по-изгодно за тях.

 - Разбира се, и ние винаги го отбелязваме, засега живеем небогато, но не можем да не признаем, че равнището на живот непрекъснато расте. За това свидетелства и фактът, че съществено се намали количеството на постъпващите в адрес на Президента писма, в които хората се оплакват от ниските заплати, които не им позволяват да свържат двата края.

 - На нас не ни е необходимо автоматизирана система за фалшифициране на изборите, ние ще създадем държавна.

 - Да въздействаме от днес на средствата за масова информация, а също да се намесваме в тяхната работа, ние ще го правим много активно. Аз дойдох най—малко за десет години и журналистите трябва да се готвят.

 - Подкупи в моята политика няма да има никога, само принципни и честни отношения: ти даваш на държавата, ние те подкрепяме. Който не е съгласен - довиждане!

 - При нас започва много тежък период от живота: парламентарни, а после още по-страшно – президентски избори.

 - Това трябва да бъде най-добрият парад на нашите въоръжени сили. Ние сме длъжни да покажем даже това, което никога не сме виждали, и което не умеем да правим. (за парада в Минск по случай Деня на Победата)

 - Аз съм президент на държавата и тази държава ще съществува докато аз съм президент.

Бялата Рус е длъжна да стане действително бяла... визитна картичка на Европа.

 - Ако тук махнем границите какво ще остане? Двеста хиляди наркомани, гладни, окъсани, ще нахлуят в Европа. (за своите съграждани)

 - Ние ще им окажем хуманитарна помощ... (пауза) с оръжие...

- Жизненият стандарт на белоруския народ, по различни причини е под колената, а още по-нисък просто не може да бъде.

 - Не успях да се заема с яйцата, когато от магазините изчезна маслото.

 - Който пие, той нормални деца няма да има. С това зло ще се сражаваме като с най-страшното зло. А то какво излиза — напил се, случайно родил, а ти, Лукашенко, отглеждай това дете. И такива деца в страната са 35 хиляди...

 - Белоруският народ рискува и ме избра за Президент. Това се случва извънредно рядко в историята и вероятно повече няма да се случи...

 - Нашият народ ще живее лошо, но не дълго.

 - Последните коси ми се изправиха, когато научих за положението в икономиката.

 - Заради запазване на спокойствието в страната аз съм готов да пожертвам собствения си разум!

Аз ще бъда легитимен още дълго. Аз все още не съм направил всичко, и затова няма скоро да загубя властта.

- Аз въобще никога не лъжа...(мълчание)... в повечето случаи.




Гласувай:
4



1. karambol5 - БОЖЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ :))))))))...
12.10.2010 09:40
БОЖЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ :)))))))))))))))))))))))))
Слез и си прибери вересиите :)))))
цитирай
2. liliyanaandreeva - И все пак на изборите ще изберете него и такива като него,а няма да подкрепите...
12.10.2010 10:44
...мен защото съм никоя си никаквица и неудачница...
цитирай
3. eltimir - Аз не гласувам
12.10.2010 10:47
Не гласувам по принцип и за никого. За мен изборите са една огромна лъжа, една измама и нищо повече. Демокрацията също. Защото ако размислите, ще осъзнаете, че демокрацията всъщност е едно робовладелческо общество. Възникнала в робовладелческа Елада, до днес демокрацията си остана робовладелческа. С тая разлика, че днешните роби за разлика от древните, си въобразяват, че са свободни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996307
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031