Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2015 22:54 - Публично ли е публичното пространство е блог.бг?
Автор: survakar007 Категория: Политика   
Прочетен: 5647 Коментари: 14 Гласове:
3

Последна промяна: 19.07.2015 19:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Краткият отговор е "не"



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sherif - ...
24.04.2015 23:14

Сега путлеристите са заети.
Запасяват се с вазелин, защото чакат Путин с "голямата бухалка".
Или поне им се иска да е голяма. :)))

цитирай
2. sherif - ...
24.04.2015 23:23

Имам сериозни подозрения, че Бисер Киров е модератор в Блогбг.
С толкова акъл няма къде другаде да работи. :)))

цитирай
3. podvodni - Хе-хе-хе, ти да не живееш на Хале...
24.04.2015 23:29
Хе-хе-хе, ти да не живееш на Халеевата комета бе смешко?
Светът върви към свобода на словото и печата !?!?!?!
Супер виц!
цитирай
4. sherif - survakar007
24.04.2015 23:58

Искам да изразя съгласието си най-вече с тази част за свободата на словото. Да, хубаво е, че извън Pусия медиите са свободни. Изключения има, но те не променят основната картина.

Тъй като в Pусия всички новини се диктуват от Кремъл, затова българските комунисти опитват да излъжат заблудените, че навсякъде е така. Демек да се примирят. По-странното е, че май и самите те си вярват. ;))

цитирай
5. podvodni - Точно така е, както го описваш. &...
25.04.2015 00:17
Точно така е, както го описваш.
"Аферата Сине" се случва не къде и да е, а в Москва.
Гугъл е собственост на Санктпетербургското кметство, а Фуйса го владее Вячеслав Третяк.
И това е само нищожна част от цензурата в Русия!
цитирай
6. 1997 - Разгеле, че тук има търпимост към различното мнение
25.04.2015 00:47
Та аз искам да поставя на дискусия следния въпрос.
При условията на санкции срещу Русия РКИЦ поставя пиеса. Присъства и Славимир Генчев да я отрази. Авторите и изпълнителите получават хонорар от РКИЦ, за 1953 не зная.
И тъй като знаем, че който плаща, той поръчва музиката (вж. по. горе), може ли да се смята, че те са все още русофоби, а не мръсни подлоги на Путин. Имайте предвид, че русофилството все пак е отношение към Чайковски, Чехов, Суриков например, а хонорарът си е от Путинска Русия.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Леле Суровачка,
25.04.2015 01:52
Ти ме "затъмни" Мислех се за фаворит с моя правопис, но ти брат, чед ме подмина като експрес малка гара.
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Кухеловенциатът
25.04.2015 12:04
напълно се е побъркал. Гулем кеф.
цитирай
9. didanov - здравей!
25.04.2015 13:11
направо към темата :
1.относно историческите документи за руската окупация не съм специалист, но според мен е важно как населението е виждало тази "окупация" - според баба ми например е нямало такова нещо. Мога да кажа, че по юридически Германия (тогава западна) се намира все още под окупацията на победителите - но на практика нещата изглеждат съвсем други.
2.относно твърдението ти, че само русофилски постинги излизат на първа, не мога да се съглася тъй като сам съм свидетел на това, че много русофобски настроени постинги са били на първа и то не рядко. Твоят е доказателство за това. Би ми се искало повече българофилски постинги да бъдат на първа, но това е друга тема
3. много от русофобските блогъри въобще не позволяват коментари в блоговете си, дискусиите с тях са възможни само в други блогове, а ако се започне някакъв диалог веднага ти слагат значката комунист, рубладжия и т.н. и почти никой не говори по темата.
4. дали блогбг са русофилски сайт не съм много сигурен, доколкото знам Инвестор Груп е собственост на ТИМ, но ми прави впечатление, че някой се опитва да настройва българите едни срещу други, да ги дели на русофоби и русофили, и по-този начин да забравят дори, че и двете групи могат да съжителстват заедно, само ако ги обединява българското и любовта към родината.
5. Проруската пропаганда както я наричаш, не е антоним на антибългарската пропаганда, както и антируската пропаданда не винаги означава пробългарска пропаганда. Изобщо и в двата вида виждам лично много малко българско.
6. публично ли пространството на блогбг - да, има публика, има плейбойи и плебеси, публикуват се всякакви теми, не само политика, и възможността да коментирам тук е още едно доказателство за това. Поздрави!
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - ЧУй, смръдльо. Никой не ти дължи обяснения. На РКИЦ е плаетн наем Постановката е на частна трупа, РКИЦ са им предложили приемлива цена.
25.04.2015 13:36
1997 написа:
Та аз искам да поставя на дискусия следния въпрос.
При условията на санкции срещу Русия РКИЦ поставя пиеса. Присъства и Славимир Генчев да я отрази. Авторите и изпълнителите получават хонорар от РКИЦ, за 1953 не зная.
И тъй като знаем, че който плаща, той поръчва музиката (вж. по. горе), може ли да се смята, че те са все още русофоби, а не мръсни подлоги на Путин. Имайте предвид, че русофилството все пак е отношение към Чайковски, Чехов, Суриков например, а хонорарът си е от Путинска Русия.


Не намесвай като кухеливец тъп каквото и да е. Продуцент е Георги Чернев. Не сей лъжи, че ще ти скъсам трътката, ако те пипна. Проф. Йодан Ведър е консултант по масонските въпроси, той е внук на основателя на масонството у нас - Иван Ведър от Разград. Раковски е бил масон, масони са финансирали първата българска легия. Пиесата ще се играе в цяла България, стига да има интерес, който не липсва, впрочем. А ти си просто момче. Пиша това не заради теб, глупи, а за да не се подведат някои хора по просташките внушения, които опират само до хонорари. Глупак.
цитирай
11. 1997 - slavimirgenchev1953 не е депутат, съжалявам за израза, но значи е обикновен педераст
25.04.2015 13:59
[quote=slavimirgenchev1953]ще ти скъсам трътката, ако те пипна. /quote]
Педал. Сам си го просиш.
цитирай
12. blondinkas4uk09 - Tоку що открих, че съм русофилка,
25.04.2015 14:13
защото харесвам Чайковски, Лермонтов, Игор Северянин; както и че съм американофилка, защото харесвам Труман Капоти, Роберт де Ниро, Джордж Гершуин (макар и с този произход на Гершуин да съм леко объркана каква съм точно), както и че съм франкофилка (айде от мен да мине: франкофонка), защото харесвам Клод Моне, Оakoak (това е на латиница, защото не зная как е на българица) и Луи дьо Фюнес.... и т.н. и т.н. С две думи, призивът ми е да не цапаме изкуството с политика.
Сурвакар, иначе съм горе долу на твоето мнение по отношение на българската история. Това обаче няма никакво значение, защото който и да ни окупира - руснаци, американци или извънземни, все тая. В много голяма степен съдбата на окупирания си зависи от самия окупиран. А окупираният е не народ, а ..... - това не съм го казала аз, само цитирам, така че ако не харесва на някого, да плюе автора, не мен. И докато окупираният е нетолерантен и все някой друг му е виновен, все ще е нещастен....
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Пръдльо. )))
25.04.2015 14:21
1997 написа:
[quote=slavimirgenchev1953]ще ти скъсам трътката, ако те пипна. /quote]
при това за подлагане му плащат от Русия

цитирай
14. didanov - на това му викам диалог фийдбек на отговорите
25.04.2015 23:42
1.Имах впредвид спомените на баба ми за руските "окупатори" след ВСВ, имам жив свидетел, че е нямало такова нещо поне в нейното село :) то4но обратното, но за това ще пиша в един постинг по случай деня на Победата.
2.умишленото помпане наистина е факт - и аз го преживях на свой гръб и то за статия на Кеврокян, но в случая не може да се каже, че има русофилска цензура т.к. тогава или хубаво или нищо, както е цензурата на западните СМИ - или лошо за Русия или нищо, но това е друга тема.
3.не виждам нищо българофилско да се черни всичко руско и да се насажда омраза към "империята на злото", която според мен в момента подхожда много повече на една друга страна. За мен българофилско е да бъдем в добри отношения с всички Велики Сили и съседи, като по този начин можем да лавираме и оцелеем като народ, но да не правим компромис с българските интереси, пред която и да страна!
4.Според мен ТИМ са къде къде по интелигентни и способни от наследниците на ВИС и СИК, които в момента управляват България, като в никакъв случаи не ги оправдавам. Те поне не си продават бизнеса, и парите от далаверите остават в България, като ги реинвестират в легален бизнес. Това стана възможно само и със съдействието на София, в случая руснаците имат малка роля. Но Бойко им е вдигнал мерника и е въпрос на време, кога лакомията му ще му изяде главата. Може и американските бази във Варна и Бурас да влязат в играта, но това са само предположения.
5. Трудно ще стане изчегъркването на проруското подсъзнание, защото тук става дума не само за политика, а за душевна нагласа - за да се изтрие нещо трябва да се замени с нещо друго - е на мен не ми се иска да заменя руснака с германеца. Искам да се ползвам от най-добрите качества и на двамата - душата и непукизма на първия и дисциплината и прагматизма на втория - всъщност смятам, че българите са носители на тези 4 качества, просто сме ги забравили с времето.
6. съгласен съм с теб -така би било справедливо, но не ми се и иска да ми псуват и обиждат в блога ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: survakar007
Категория: Рецепти
Прочетен: 310840
Постинги: 310
Коментари: 955
Гласове: 308
Архив