Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2015 12:27 - Един ден на министърката
Автор: deta7 Категория: Забавление   
Прочетен: 3934 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 29.03.2015 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Първо, грим, кафе, да кажа на гаджето, че няма нужда да се хаби пак като за бюлетините от Костинброд, Защото му пада либидото;
Второ, да направя преглед на печата на премиера, за да видя колко пъти го споменават в положителна светлина;
Трето, да проверя дали се спазва линията за заглушаване на критиците Му, за да му подскажа някоя гениална мисъл, която да покрие крясъците им – примерно да нареди на Горанов незабавна проверка на произхода на едно евро при купувачите на БТК и пр., под носа ни продадени;

Четвърто, Да помоля някого от Секретариата да ми подскаже как да подпиша стотиците папки, които ми трупнаха на бюрото, без да ме хванат, че съм сгафила. Рано е да мислим за печалбите;
Пето, Да честитя Първа пролет, Цветница и пр. на Бойко, милия, защото той скоро ще има возкресение без мандат, на Цветелина, защото е важна за паричната ни сигурност, на президента, за да си мисли, че съм негов човек, на дъщеря си в Дневник, че е изпростяла окончателно; и да не пропусна да предупредя малоумницата, че баща й може пак да превърти и да блокира кортежа на Борисов в Бояна. Както го направи с Орешарски. Което този път ще бъде незаконно, за разлика от предишния;
Шесто, да уважа американското посолство, което пак ще ми подскаже как да осигуря на г-н Бойко, милия, едно конграчулейшън;
Седмо, да прочета няколко реда от Закона за МВР, за да не изглеждам чак толкова куха лейка в сутрешния блок на телевизията.

БОГОМИЛ БОНЕВ: НЕГРАМОТНИЦИ! ПРАВИТЕ ГРУБА НАМЕСА В РАБОТАТА НА СЪДА!

Богомил Бонев - бивш министър на МВР



Тагове:   ден,   Министърката,   един,


Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deta7
Категория: Регионални
Прочетен: 1305168
Постинги: 429
Коментари: 289
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930